سرمربی شهرداری آستارا به دلیل مشکلات شخصی استعفا داد.
آخرین مطالب
- ایندگان – «انجمن سینمای جوانان» و «بنیاد ملی پویانمایی ایران» تفاهمنامه همکاری امضا کردند_آیندگان
- بلندپروازی تازه بیوایدی؛ فروش رباتهای انساننما در کنار خودروها در نمایندگیها_آیندگان
- حالت مالی خانواده میتواند تاثییر بسزایی بر رشد مغز کودک داشته باشد_آیندگان
- آماده برای فتح اورست؛ ربات انساننما Pemba به قله آتشفشان ۶۲۰۰ متری رسید + ویدیو_آیندگان
- ایندگان – «انتشارات کانون» امکانات ملزوم را برای میزبانی برنامههای فرهنگی و تخصصی فراهم کرده است_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، وحید بیاتلو که قبل از شروع فصل هدایت تیم شهرداری آستارا را برعهده گرفت و تا هفته نُهم لیگ دسته اول هدایت این تیم را برعهده داشت، تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت.
باشگاه شهرداری آستارا اعلام کرد وحید بیاتلو از سرمربیگری این تیم لیگ دسته اولی استعفا داده و عصر امروز دوشنبه استعفای کتبی خود را تقدیم به مدیرعامل این باشگاه کرد.
بیاتلو که تجربه سرمربیگری در لیگ برتر و نشستن روی نیمکت تیمهایی مثل ماشینسازی تبریز، خوشه طلایی ساوه، دریا بابل و … را دارد و در تراکتور، مقاومت تهران و … نیز مربیگری کرده، بنابر مشکلات شخصی و خانوادگی از هدایت شهرداری آستارا استعفا داده است.
باشگاه شهرداری آستارا ضمن قدردانی از تلاش های وحید بیاتلو برای او در ادامه مسیر ورزشی و زندگی آرزوی موفقیت کرد تا پایان همکاری طرفین شکل بگیرد.
بعید نیست وحید بیاتلو با توجه به پایان همکاری با شهرداری آستارا به زودی هدایت یک تیم لیگ دسته اولی دیگر را برعهده بگیرد.
منبع
