روز های تازه او گفت و گو افزایش تعرفه اینترنت اپراتورها در سرزمین زیاد داغ بوده است اکنون امروز دولت با ارسال پیامک به کاربران اینترنت، خبر از فعال سازی بسته اینترنت رایگان داد.
آخرین مطالب
- ایندگان – «انجمن سینمای جوانان» و «بنیاد ملی پویانمایی ایران» تفاهمنامه همکاری امضا کردند_آیندگان
- بلندپروازی تازه بیوایدی؛ فروش رباتهای انساننما در کنار خودروها در نمایندگیها_آیندگان
- حالت مالی خانواده میتواند تاثییر بسزایی بر رشد مغز کودک داشته باشد_آیندگان
- آماده برای فتح اورست؛ ربات انساننما Pemba به قله آتشفشان ۶۲۰۰ متری رسید + ویدیو_آیندگان
- ایندگان – «انتشارات کانون» امکانات ملزوم را برای میزبانی برنامههای فرهنگی و تخصصی فراهم کرده است_آیندگان
روز قبل وزیر ارتباطات وعده فعال سازی بسته اینترنت رایگان از سوی اپراتور ها به مردم داده می بود، اکنون امروز صبح پیامکی مبنی بر فعال سازی اینترنت رایگان به کاربران ارسال شده است. بر پایه این پیامک شهروندان باید برای فعالسازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.
نحوه ثبتنام بسته اینترنت رایگان
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه اراعه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد. بعد از ورود به سایت my.gov.ir و داخل کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شما است ارسال می بشود و بعد از آن می توانید مرحله های ثبت نام را ادامه دهید.
اینترنت گران می بشود؟
وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه اینترنت به مقدار ۳۴درصد موافقت کرده است. پیش از این وزارت ارتباطات حرف های می بود که افزایش تعرفه منوط به پذیرفتن شروط رگولاتوری است و امروز در خبری اظهار شد که شب قبل اپراتورهای ارتباطی با وجود در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برخی از شروط این سازمان از جمله افزایش ۳۰ درصدی شدت اینترنت را پذیرفتند.
با اهمیت ترین شروط پذیرفته شده توسط اپراتورهای ارتباطی موارد زیر اظهار شده می بود:
افزایش سایتهای نسل پنجم به ۱۰ درصد تا آخر سال ۱۴۰۳
افزایش پوشش نسل چهارم در سرزمین به ۹۶ درصد تا آخر سال ۱۴۰۳
افزایش سی درصدی میانگین شدت اینترنت در شش ماه آینده
اقتصاد آنلاین
منبع