[ad_1]
با اعلام رسمی باشگاه سویا، سرخ یو را موس، بازیکن فصل گذشته پی اس جی، به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه پیوست.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، باشگاه سویا لحظاتی پیش با انتشار تصاویری اعلام کرد سرخیو راموس، 18 سال بعد از جدایی از باشگاه سویا، به این باشگاه برگشت. او به عنوان بازیکن آزاد راهی قهرمان لیگ اروپا شده است.
سرخیو راموس بعد از رسمی شدن پیوستنش به سویا در مصاحبهای با سایت باشگاه گفت:” امروز روز خیلی خاصی است. بازگشت به خانه همیشه بسیار لذتبخش است. از اینکه به سویا برگشتم خیلی خوشحالم و امیدوارم هر چه زودتر با پیراهن این تیم بازی کنم”.
سویا در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و بعد از گذشت سه هفته از فصل جدید در قعر جدول لالیگا ایستاده است. سویا فصل گذشته موفق شد در لیگ اروپا به قهرمانی برسد و به این ترتیب جواز صعود به چمپیونزلیگ را به دست آورد. سویا با راموس از روز 20 سپتامبر در چمپیونزلیگ به میدان خواهد رفت.
راموس که زاده شهر سویا است فوتبالش را از تیم شهر آغاز کرد ولی در 19 سالگی با ترک سویا راهی پایتخت، مادرید شد، تا پیراهن سفید رئال را به تن کند. راموس در رئال به یکی از اسطورههای باشگاه تبدیل شد و لقب الکاپیتانو را به دست آورد.
سرخیو در سال 2021 از رئال جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. قرارداد او در پایان فصل گذشته به پایان رسید و مشخص شد راموس قصد تمدید ندارد. در طول تابستان شایعات زیادی درباره پیوستن او به الاتحاد عربستان مطرح شد و مشخص شد این باشگاه پیشنهادی 20 میلیون یورویی به راموس ارائه کرده بود ولی او با رد پیشنهاد الاتحاد تصمیم گرفت به باشگاه اولش سویا برگردد.
[ad_2]
منبع
