[ad_1]
رئیس شرکت توسعه و نگهداری در پستی این ستا گرامی ورزشگاه آزادی را قطبی جدید در حوزه خلیج فارس دانست.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، ورزشگاه آزادی در دست تعمیر قرار دارد و مسابقات خانگی تیمهای استقلال و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر انجام میشود و قرار است دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل آنگولا نیز بدون تماشاگر انجام شود.
مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در صفحه شخصی خود پستی در این خصوص قرار داد و در آن نوشت:
استادیوم آزادی را با همت و توان ایرانی طوری بازسازی میکنیم که کشورهای منطقه در رویای خود هم مانند آن را حتی با توان اجارهای نتوانند تصور کنند.
در حالی عسگریان این ادعا را کرده که قطر با ورزشگاههای زیبایش میزبانی جام جهانی را بر عهده داشت و اکنون ورزشگاه رویایی الجوهره عربستان دیدارهای جام باشگاههای جهان را در خود برگزار میکند. باید منتظر ماند و دید چه برنامهای برای آزادی اجرا میشود و در رونمایی چگونه میتواند با ورزشگاههای حوزه خلیج فارس رقابت کند.
[ad_2]
منبع
