سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
با نیرومندتر شدن ابزارهای هوش مصنوعی تعداد بسیاری از فعالان حوزه بازاریابی محتوایی با این سوال روبه رو شدهاند که آیا هوش مصنوعی جا پای آنها میگذارد یا قرار است آنها را چند قدم رو به جلو ببرد؟
انتشارات تاچارا با حمایتکارگزاری فارابی به تازگی کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی را انتشار کرده است. این کتاب در کنار پرداختن به کاربردهای ابزارهای هوش مصنوعی در مارکتینگ به این سوال جواب داده است. بر این مبنا هوش مصنوعی میتواند برخی را بیکار کند و برای عده فرد دیگر از فعالان بازاریابی محتوایی موقعیتی بهتر را دست و پا کند.
آخرین مطالب
- تابآوری سازمانی در روزهای سخت از زبان مدیرعامل دیجیکالا_آیندگان
- دانشمندان یک نوع قند خاص با پتانسیل درمان سرطان در خیار دریایی یافتند_آیندگان
- ایندگان – مراسم تشییع «امیر سمواتی» در «قطعه هنرمندان بهشت زهرا» برگزار میشود_آیندگان
- بعد از نیم قرن، بلاخره راز هسته زمین آشکار شد_آیندگان
- چرا کسبوکارها برای خرید smm panel به سراغ نایس پنل (nicepanel) میروند؟
در واقع میتوان او گفت هوش مصنوعی به پشتیبانی افراد خلاق و ایدهپرداز در حوزه بازاریابی محتوایی آمده تا نبوغ و کارایی آنها را بیشتر از پیش شکوفا کند. در روبه رو افرادی که ماشینوار در این حوزه فعالیت میکنند باید بدانند که هوش مصنوعی دیر یا سریع جای آنها را خواهد گرفت.
کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی و شیوه خرید کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی در ۵۶ صفحه به راهکارهای منفعت گیری از هوش مصنوعی در تشکیل محتوا پرداخته است. اولین مزیت این کتاب مختصر و کارآمد بودن است.
اغاز کتاب با ارایه آمار و اعداد شفاف از منفعت گیری هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی است. این چنین مثالهایی از منفعت گیری هوش مصنوعی توسط برندهای نقل بازار همانند: آمازون، علی بابا، کوکاکولا و غیره ارایه شده است که مزیت و کاربرد آن را برای فعالان بازار روشنتر میکند. از طرفی، در یک فصل مجزا ابزارهای سودمند و کاربردی برای تشکیل انواع قالب های محتوایی نظیر متن، عکس، ویدیو و پادکست به مخاطبان معارفه شده است.
از دیگر فصل های مهم این کتاب می توان به هوش مصنوعی در اینفلوئنسرمارکتینگ اشاره کرد که این روزها دغدغه تعداد بسیاری از بلاگرهای فضای مجازی به خصوص اینستاگرام است. روش ها و اصول ارسال مطلب های شخصی سازی شده به مخاطبان و مشتریان در قالب ایمیل و مطلب رسانها از دیگر قسمتهای این کتاب است. خواندن این کتاب به مدیران برندها، فعالان کسب و کارهای اینترنتی، تشکیل کنندگان محتوا پیشنهاد میبشود.
از با اهمیت ترین فصلهای کتاب میتوان به ابزارهای سودمند هوش مصنوعی، هوش مصنوعی در اینفلوئنسرمارکتینگ و هوش مصنوعی در ایمیل مارگتینگ اشاره کرد. بهعلاوه آمارهای اراعه شده در آن میتواند راهگشای مهمی برای فعالان حوزه بازاریابی محتوایی باشد.
«کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی؛ راهکارهای منفعت گیری از هوش مصنوعی در تشکیل محتوا» نوشته محسن عقبایی و مجید امانی است و از سوی نشر تاچارا و کارگزاری فارابی با قیمت ۵۹ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است. علاقه مندان برای خرید این کتاب میتوانند به کتاب فروشیهای سراسر سرزمین و این چنین سایتهای فروش آنلاین کتاب مراجعه کنند.
منبع