یک استارتاپ مستقر در سانفرانسیسکو بهنام Writer روی گسترش یک مدل هوش مصنوعی کار میکند که میتواند برای تصاویر گوناگون، در سریعترین زمان، محتوای متنی تهیه کند.
وبسایتهای فروشگاهی میتوانند در آینده نزدیک از طریق این مدل هوش مصنوعی که Palmyra-Vision نام دارد، محتواهای متنی را برای تصاویر محصولات و کالاهای خود در اختیار داشته باشند. در واقع این مدل هوش مصنوعی، عکس محصولات را دریافت میکند و برای هر محصول محتوای متنی تهیه میکند. این چنین میتواند بهصورت خودکار با بازدید نقاط کلیدی نمودارها، محتوای تحلیلی و متنی مرتبط با آن نمودار را نیز بنویسد.
این مدل هوش مصنوعی کاربردهای بسیاری دارد. بهگفتن مثال، یک شرکت داروسازی میتواند از Palmyra-Vision برای بازدید خودکار انطباق با تأییدیه FDA منفعت گیری کند و یقین شود که آیا یک محصول مطابق با مقررات FDA است یا خیر.
این چنین میتواند یادداشتهای دستنویس را به متن تبدیل کرده و در صورت نیاز آنها را تحلیل و حتی خلاصهسازی کند.
هوش مصنوعی تازه این استارتاپ کالیفرنیایی عکس را به متن تبدیل میکند
استارتاپ Writer مستقر در سانفرانسیسکو، روی گسترش هوش مصنوعی مولدی کار میکند که قابلیتهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد. این شرکت ویژگی جدیدی را برای مدل Palmyra خود معارفه کرده است که میتواند از تصاویر گوناگون از جمله نمودارها، محتوای متنی تشکیل کند. این مدل تازه تحت گفتن Palmyra-Vision از سوی این استارتاپ نامگذاری شده است.
«می حبیب»، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Writer میگوید آنها تصمیمی استراتژیک برای تمرکز بر تشکیل محتوای چندوجهی گرفتهاند و توانایی تشکیل متن از تصاویر نیز، بخشی از این استراتژی است. حبیب میگوید: «ما روی ورودی چندوجهی تمرکز می کنیم، اما خروجی متنی و تشکیل محتوای متنی برای ما اهمیت اختصاصیای دارد.»
نسخه خاص جاری روی تشکیل محتوای متنی از انواع تصاویر تمرکز دارد و در آینده به گمان زیادً قابلیتهای بیشتری به آن اضافه خواهد شد.
حبیب میگوید که منفعت گیری از این ابزارها، بدون وجود و بازدید انسانی پیشنهاد نمیشود. او معتقد است کاملاً الزامی است که اپراتور انسانی بر فعالیت هوش مصنوعی نظارت داشته باشد.
منبع