به گزارش آیندگان
مخاطبان انگلیسی مراسم خداحافظی یورگن کلوپ را زیاد تر از جشن قهرمانی منچسترسیتی تماشا کردند.
آخرین مطالب
- بدترین خرید لیورپول تا برگشت، مجدد غیبت کرد!_آیندگان
- خرید تازه استقلال بدون چشم تمرین کرد!(عکس)_آیندگان
- ایندگان – نمایش آثار منتخب جشنواره «سینماحقیقت» در ۴۰ شهر_آیندگان
- چرا تست صدا اولین گام برای ورود به دنیای دوبلاژ است؟
- در این قسمت از مقالات به بررسی دومدل پردازنده کمپانی اینتل و همچنین یک مدل سرور نسل ۱۰ hp پرداخته می شود :
به گزارش “ایندگان”، این هفته دو اتفاق بزرگ در لیگ برتر در انگلیس رقم خورد. از یک سو، یورگن کلوپ که ۹ فصل روی نیمکت لیورپول می بود، در یک مراسم احساسی با قرمزها خداحافظی کرد.
از نظر دیگر، یکشنبه روزی سرنوشت ساز می بود که بالاخره قرار می بود تیم قهرمان لیگ برتر اشکار شود، عنوانی که تا این یکشنبه گمان داشت آرسنال آرتتا و منچسترسیتی پپ گواردیولا به آن دست اشکار کنند. در نهایت این منچسترسیتی می بود که در نهایت برای چهارمین فصل متوالی جام را بالای سر برد.
بر پایه آمار بلینکفایر آنالیتیکز، خداحافظی یورگن کلوپ در آنفیلد توسط شهروندان انگلیسی زیاد تر از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر بازدید داشت.
خداحافظی سرمربی لیورپول در قیاس با جشن قهرمانی تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر، ۷۰ درصد مخاطبان بیشتری را در تلویزیون انگلیس و ۴۴ درصد زیاد تر در یوتیوب و رسانههای اجتماعی به خود جذب کرد.
این چنین لیورپول در طول این هفته باشگاهی می بود که بیشترین مخاطب و تعامل -شراکت کاربران- را در شبکههای اجتماعی به خود تعلق داد. لیورپول با ۳۹.۲ میلیون تعامل، باشگاهی می بود که بیشترین شراکت را در رسانههای اجتماعی فوتبال اروپا داشت. این چنین منچسترسیتی با ۲۷.۱ میلیون در رده دوم قرار گرفت.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر
منبع