به گزارش آیندگان
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
از زمان ورود به دنیای شوقانگیز ارزهای دیجیتال، صرافی پول نو همیشه در تلاش بوده تا در پاسخگویی به نیازها و خواستههای کاربران ایرانی پیشرو باشد. کاربران پول نو مسیر تحول و رشد این برند و تغییرات مداوم و پیشرفتهای دیدنی آن را به خوبی به یاد دارند. اکنون از دورهای تازه در پول نو رونمایی شده است، دورهای که همراه با ریبرندینگ کامل پول نو است. این ریبرندینگ، با اصرار بر قیمتهای قبل و تسهیل توانایی کاربری امن، سریع و آسان برای همه ایرانیان، نشاندهنده اغاز فصلی نوین در ربط این برند با کاربران است.
نسخه قبلی هویت برند پول نو چه می بود؟
سه سال پیش، فلسفه هویت بصری پول نو بر این مبنا بنا شده می بود که کریپتو، دنیای جدیدی است در روبه رو دنیای قدیمی بازار مالی. اسکناس، طلا و بانکها با این که هم چنان کاربرد دارند، اما به دنیای قبل از کریپتو تعلق دارند و با ورود بیت کوین و بلاکچین، امور مالی منقلب شده است. هویت بصری قبلی این برند شامل منفعت گیری از المانهای تصویری مربوط به قبل، نقاشیهای قدیمی، مینیاتورهای ایرانی و فضاهایی از این دست می بود که نمایانگر وجود امور مالی سنتی می بود. در کنار این، المانهای بصری کریپتویی همانند لوگوی رمزارزها و فضاهای مدرن، شکاف حاضر بین این دو دنیا را نشان میداد.
هویت تازه پول نو؛ پول نو از نو
تحول، جزئی جدانشدنی از رشد است. هویت بصری تازه پول نو نمودای از تغییرات رو به رشد این برند است. با عبور از ۶۰۰ هزار کاربر، آگاهی زیاد تر مردم درمورد رمزارزها و گسترده شدن دامنهٔ مخاطبان، لزوم تغییری بزرگ حس میشد و ریبرندینگ، در پول نو اتفاق افتاد. در ریبرندینگ پول نو، نقطه، همه کنندهٔ هرچه پیش از خود و سرآغاز حرفی تازه است.
این تحول شکل، از نقطه به خط، تجسمی است از چگونگی تحول پول نو که از سادهترین ایدهها به پیچیدهترین استراتژیها میرسد. شفق قطبی، با نمودهای رنگی خیرهکنندهاش، در قلب این تغییرات قرار دارد و به گفتن یکی از المانهای کلیدی بصری این برند، داستان پول نو را نقل میکند.
آرکیتایپهای قهرمان، جادوگر و خالق در فرهنگ برند پول نو نهادینه شدهاند و هرکدام نقش مهمی در شکلدهی به عکس تازه این برند ایفا میکنند. این شخصیتها نمایانگر قوت، جادو و خلاقیت می باشند و به پول نو پشتیبانی میکنند تا با ایدههای نوین، مسیر نوآوری و پیشرفت را طی کند.
تغییرات لوگوی پول نو
لوگوی قبلی پول نو، با رنگهای سبز و بنفش و فرم پروانهایاش تداعی کننده تاثییر پروانهای است. اگر با مفهوم این تاثییر آشنا باشید میدانید که همه چیز با یک حرکت کوچک اغاز میشود و دومینووار ادامه مییابد. این حرکت کوچک آغازگر تحولی بزرگ است. بیت کوین نیز در ابتدا ناشناخته و غیرموثر می بود، اما موجی که تشکیل کرد و بال کوچکی که زد، دنیا را تحت تاثییر خود قرار داد و طوفانی به پا کرد. پروانه پول نو نماد این تاثییر است. پروانه در لوگوی تازه نگه داری شده است ولی تاثییر خط مشی تازه و نگاه نوین پول نو بر آن پدیدار شده است.
پول نو اکنون با هویت تازه خود به دنیای قشنگ و جادویی رمزارزها داخل شده است. دنیایی که در عین رمزآلود بودن، قابل شناخت و قابل سکونت است. این برند با گذر از دنیای قدیم، قدم به دنیایی نو گذاشته است.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر