به گزارش آیندگان
ویوو اخیراً میزبان یک جشنواره تصویربرداری در چین می بود که در آن چشمانداز خود را برای آینده تصویربرداری با موبایل گفت. در طول این اتفاقات، ویوو این چنین اندوختهگذاری آینده خود را در قلمرو حقیقت ترکیبی (MR) تأیید کرد. این شرکت رسماً خبرداد که اولین هدست پوشیدنی MR خود را در سال ۲۰۲۵ اراعه خواهد کرد.
به گزارش «گیزموچاینا»، «هو بایشان»، معاون اجرایی ویوو، در اغاز سال جاری در انجمن Boao به علاقه خود برای ورود به بازار حقیقت ترکیبی اشاره کرد. در این انجمن، بایشان او گفت که MR پیشرفت بزرگ بعدی در دنیای تکنولوژیهای همراه است.
حقیقت گسترده (XR) قلمرو کاملاً جدیدی برای Vivo نیست. این شرکت اولین عینک هوشمند AR خود را در سال ۲۰۱۹ معارفه کرد. اما این یک دستگاه جدا گانه نبوده است، بلکه برای کارکردن نیاز به جفتشدن با تلفنهای 5G داشت.
انگارً قدم بعدی ویوو، اراعه دستگاهی در عرصه MR است که تواناییای فراگیرتر و جدا گانهتر، شبیه اپل ویژن پرو را اراعه میدهد؛ بااینحال تا این مدت اشکار نیست که این دستگاه چه قابلیتهایی دارد.
آخرین مطالب
- تشکر از بازیکن فداکار نساجی در بابل (عکس)_آیندگان
- قدم مهم در درمان بیماریهای عصبی با تبدیل مستقیم پوست به سلولهای عصبی_آیندگان
- تماس از فرانسه با پرز: بیایید آشتی کنیم!_آیندگان
- گوشی تاشو هواوی Pura X با نمایشگر عریض و ۳ سنسور دوربین معارفه شد_آیندگان
- گوگل از هوش مصنوعی برای اراعه پیشنهادهای پزشکی به کاربران خود منفعت گیری میکند_آیندگان
سهم بازار ویوو در چین
ضمانت Vivo به نوآوری در کنار کارکرد قوی این برند در بازار، این شرکت را در چین مشهور کرده است. مطابق گزارش Canalys، ویوو اکنون با ۱۹ درصد از سهم بازار چین، جایگاه اول را در بازار تلفنهای این سرزمین دارد. سری رده بالای Vivo X این شرکت نیز از نظر فروش ناظر رشد مداوم بوده و موقعیت خود را در قسمت دستگاههای رقابتی و پرچمدار تحکیم کرده است.
انگارً رقبایی همانند هواوی و اوپو نیز درحال گسترش محصولات MR می باشند، اما تا این مدت هیچ تأیید رسمی از سوی این برندها وجود ندارد.
جشنواره تصویربرداری به گفتن یک سکو برای Vivo می بود تا نوآوریهای خود را به نمایش بگذارد. این شرکت تأیید کرد که تلفنهای هوشمند پرچمدار بعدی خود (به گمان زیاد سری Vivo X200) دارای سنسور عکس، ماتریس الگوریتم و تراشه تصویربرداری اختصاصی Blueprint خواهند می بود.
ورود Vivo به فضای حقیقت ترکیبی (MR) یک پیشرفت قابل دقت در بازار دستگاههای پوشیدنی است. پیروزی این برند در قسمت تلفنهای هوشمند، بدون شک بر رویکرد آن در حوزه این فناوری تازه تأثیر میگذارد.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر