به گزارش آیندگان
دیجیکالا، با راهاندازی کمپین جدیدی با نام «به قیمتش میارزه»، تصمیمگیری برای خرید لوازم خانگی را با منفعت گیری از دادههای واقعی و نظرات خریداران، برای مصرفکنندگان تسهیل کرده است.
کمپین «به قیمتش میارزه» دیجیکالا که از ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار میشود، محصولاتی را معارفه میکند که همزمان دو ویژگی کلیدی دارند: پرفروش بودن و کسب امتیاز بالای ۴ از کاربران. بهعبارت دیگر، این محصولات نهتنها مورد دقت کاربران تعداد بسیاری قرار گرفتهاند، بلکه رضایت بالایی نیز کسب کردهاند. این ترکیب، معیار دقیقی برای انتخابهای هوشمندانه فراهم کرده و به کاربران این مطمعن را میدهد که با خیال راحت میتوانند از بین گزینههای این کمپین خرید کنند.
در این مطرح، تیم دیجیکالا با تحلیل دادههای فروش و نظرات واقعی مشتریان، محصولاتی را انتخاب میکند که علاوه بر قیمت مناسب، رضایت بالایی برای مصرفکنندگان به همراه داشتهاند. این رویکرد دادهمحور به مشتریان پشتیبانی میکند بدون صرف زمان زیاد برای قیاس محصولات گوناگون، انتخابی یقین داشته باشند.
گستره محصولات این کمپین شامل لوازم خانگی برقی همانند کولر و غذاساز، وسایل پختوپز، لوازم سرو و پذیرایی، سیستمهای روشنایی، اقلام دکوراتیو و مبلمان و دکوراسیون خانگی میشود. همه این کالاها پیش از این توسط کاربران دیجیکالا خریداری و امتحان شدهاند و کارکرد رضایتبخشی داشتهاند.
آخرین مطالب
- ایندگان – «پنگوئن» و «بیبرادر» در شبکه نمایش خانگی_آیندگان
- مایکروسافت باید تبلیغات کوپایلت را اصلاح کند_آیندگان
- قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری OpenAI برای همکاری با وزارت دفاع آمریکا_آیندگان
- نسل تازه فولکس واگن ساگیتار در راه است، طراحی تازه و ابعاد بزرگتر_آیندگان
- ایندگان – «جناب خان» هر شب به تلویزیون میآید_آیندگان
علاقهمندان میتوانند طی زمان برگزاری این کمپین با مراجعه به قسمت اختصاصی در صفحه مهم دیجیکالا، از بین محصولات منتخب که همه انها گارانتی «رضایت مشتری» را دارند، خرید خود را انجام بدهند.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر