به گزارش آیندگان
در پی وقوع یک دعوا سایبری به زیرساختهای بانک پاسارگاد، خدمات سامانه ویپاد برای مدتی دچار اختلال شد و اکنون بانک دیجیتال پاسارگاد (ویپاد) اظهار کرده که قسمت عمدهای از این خدمات به حالت عادی برگشته است.
به گزارش دیجیاتو، ویپاد، بانک دیجیتال پاسارگاد با انتشار کردن اطلاعیهای ضمن عذرخواهی از کاربران، خبرداد که «مسئولانه در حال پیگیری و از بین بردن کامل اختلالات است». بنا بر اظهار این بانک، قسمت عمدهای از خدمات ویپاد از جمله احراز هویت، افتتاح حساب، تمدید کارت، خدمات کارت، انتقال وجه، کارتبهکارت، پایا، ساتنا و تسهیلات پشتوانه در مبالغ ۷ تا ۳۵ میلیون تومان هماکنون فعال شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. دیگر خدمات نیز بهزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
تیم ویپاد این چنین اصرار کرد که اطلاعات و دارایی کاربران در سلامت و امنیت نگه داری شده و با تمرکز اختصاصی بر ترقی تابآوری و امنیت سامانهها، مجموعهای از عمل های فنی و پیشگیرانه را برای جلوگیری از تکرار این چنین رخدادهایی در دستور کار قرار داده است.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر
آخرین مطالب
- تست لباس فقط با یک سلفی؛ قابلیت پرو کردن مجازی گوگل آپدیت شد_آیندگان
- گلکسی S26 زیر سایه بحران حافظه؛ تلاش سامسونگ برای جلوگیری از تأخیر_آیندگان
- لامبورگینی تمراریو با کیت بدنه دلنشین معارفه شد + عکس_آیندگان
- محتوای بزرگسالانه در ChatGPT از سهماهه اول سال ۲۰۲۶ آزاد میشود_آیندگان
- سندروم ویبره خیالی: توهم لرزش گوشی در عصر دیجیتال_آیندگان