[ad_1]
به گزارش آیندگان
اینستاگرام درحال بازدید ایده اراعه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلویزیونهای هوشمند است. این تصمیم بخشی از برنامه بزرگتر این شرکت برای اراعه محتواهای ویدیویی این پلتفرم به گروه گستردهتری از مخاطبان است. اینستاگرام با این اپلیکیشن میتواند به رقیب جدیتری برای یوتوب تبدیل شود.
«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، اخیراً در کنفرانس Bloomberg Screentime در لس آنجلس خبرداد که این شرکت درحال بازدید ایده اپ مخصوص تلویزیون است، اما تا این مدت چیزی قطعی نشده است. او گفت: «اگر حرکت [و شیوه] مصرف بهسمت تلویزیون برود، ما هم باید به تلویزیون برویم.»
اینستاگرام میخواهد در همه دستگاههای مرتبط فعال باشد
موسری در ادامه او گفت: «میخواهیم فهمید شویم که چطور میتوانیم یقین باشیم در همه دستگاههای مرتبط بهشکلی مناسب وجود داریم.» او پافشاری کرد که این شرکت باید سالها قبل حالت اراعه اپ تلویزیون را بازدید میکرد. موسری او گفت شکل افقی ویدیوهای جاری در اینستاگرام میتواند در تلویزیونها نیز کار کند.
بااینحال، او یادآور شد که علاقهمند به تهیه مجوز پخش رویدادهای ورزشی یا دیگر محتواهای اختصاصی از هالیوود نیست.
آخرین مطالب
اینستاگرام که یکی از زیرمجموعههای متاست، اکنون ۳ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این اپلیکیشن در سالهای تازه از پلتفرمی برای اشتراکگذاری عکس به سکویی برای میزبانی از ویدیو تبدیل شده است. این شرکت این چنین درحال کار روی تغییراتی است که قسمت Reels و DM را در اپ خود در مرکز دقت قرار میدهد.
محتواهای ویدیویی در قالب ریلها، یکی از جنبههای مهم تمرکز اینستاگرام در رقابت با تیکتاک بوده است. نسخه آیپد این اپلیکیشن نیز بهطور خودکار کاربر را داخل فید ریلها میکند.
اینستاگرام در ماههای تازه تلاش بسیاری کرده است تا از آینده نامطمئن تیکتاک در ایالات متحده سود ببرد. این شرکت حتی اپلیکیشن ویرایش ویدیوی خودش موسوم به Edits را اراعه کرد تا آن را بهگفتن جایگزینی برای CapCut محصول بایتدنس، مالک تیکتاک، معارفه کند.
اکنون باید دید در آینده رقابت اینستاگرام، تیکتاک و یوتوب چه سرانجامی خواهد داشت.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر
[ad_2]