[ad_1]
به گزارش آیندگان
سامسونگ تصمیم گرفته با یک بهروزرسانی نرمافزاری که بهزودی انتشار میشود، نمایش تبلیغات روی یخچالهای هوشمند خود را رسماً اغاز کند.
بعد از یک دوره آزمایش اولیه که با استقبال کاربران روبه رو نشد، سامسونگ اکنون اظهار کرده که مدلهای Family Hub 2024 بعد از دریافت این آپدیت، تبلیغات روی صفحهنمایش ۲۱.۵ یا ۳۲ اینچی خود نشان خواهند داد.
اغاز نمایش تبلیغات در یخچالهای هوشمند سامسونگ
قیمت این یخچالها بین ۱,۸۹۹ تا ۳,۴۹۹ دلار است و تبلیغات وقتی که دستگاه در حالت آمادهباش است، نمایش داده خواهد شد. مطابق گزارشها، در بهروزرسانی آتی، سامسونگ ویجت تازهای معارفه کرده است که میتواند اطلاعات روزمره همانند اخبار، حالت آبوهوا و برنامههای روزانه را همراه با تبلیغات منتخب به کاربران نمایش دهد. سامسونگ پافشاری کرده است که تبلیغات تنها مرتبط با عرصه محتوایی نمایش خواهند شد و هیچ داده شخصی از کاربران جمعآوری میشود.
گزارشها نشان خواهند داد که این ویجت به شکل یک جعبه مستطیلی در پایین صفحه قرار میگیرد و محتوا هر ۱۰ ثانیه تحول میکند. بهعلاوه، این بهروزرسانی شامل تم Daily Board است که اطلاعات کلیدی روزانه را در یک نگاه اراعه میدهد. این تم شامل پنج کاشی اطلاعات همانند برنامهها و حالت آبوهوا و یک کاشی برای تبلیغات است.
آخرین مطالب
یکی از بهبودهای مهم نسبت به فاز اولیه آزمایشها این است که کاربران میتوانند از منوی تنظیمات یخچال نمایش تبلیغات را غیرفعال کنند. اگر نمایشگر روی تمهای Art یا Album تنظیم شود، تبلیغات ظاهر نمیشوند، اما در این صورت ویژگیهای سودمند ویجت تازه نیز در دسترس نخواهند می بود.
علاوهبراین، کاربران میتوانند بهطور کامل از نصب این بهروزرسانی نرمافزاری صرفنظر کنند، ولی با این کار از امکانات تازه همانند بازطراحی رابط کاربری و توانایی دوربین داخلی برای شناسایی بهتر میوهها و سبزیجات محروم خواهند شد.
این تغییرات بخشی از روندی است که در محصولات خانه هوشمند علتتحول توانایی کاربری بعد از خرید میشود و مشخص می کند سامسونگ بیشتر از قبل به تبلیغات در محصولات هوشمند خود وابسته شده است. بهطور کلی، درحالیکه شرکتهای تولیدکننده لوازم خانگی هوشمند بهجستوجو افزایش درآمد و اراعه ویژگیهای تازه می باشند، سختی مهم ناشی از این تغییرات بر مشتریان داخل میشود و روبه رو با تبلیغات زیاد تر را بههمراه دارد.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر
[ad_2]