به گزارش آیندگان
ویوو اخیراً میزبان یک جشنواره تصویربرداری در چین می بود که در آن چشمانداز خود را برای آینده تصویربرداری با موبایل گفت. در طول این اتفاقات، ویوو این چنین اندوختهگذاری آینده خود را در قلمرو حقیقت ترکیبی (MR) تأیید کرد. این شرکت رسماً خبرداد که اولین هدست پوشیدنی MR خود را در سال ۲۰۲۵ اراعه خواهد کرد.
به گزارش «گیزموچاینا»، «هو بایشان»، معاون اجرایی ویوو، در اغاز سال جاری در انجمن Boao به علاقه خود برای ورود به بازار حقیقت ترکیبی اشاره کرد. در این انجمن، بایشان او گفت که MR پیشرفت بزرگ بعدی در دنیای تکنولوژیهای همراه است.
حقیقت گسترده (XR) قلمرو کاملاً جدیدی برای Vivo نیست. این شرکت اولین عینک هوشمند AR خود را در سال ۲۰۱۹ معارفه کرد. اما این یک دستگاه جدا گانه نبوده است، بلکه برای کارکردن نیاز به جفتشدن با تلفنهای 5G داشت.
انگارً قدم بعدی ویوو، اراعه دستگاهی در عرصه MR است که تواناییای فراگیرتر و جدا گانهتر، شبیه اپل ویژن پرو را اراعه میدهد؛ بااینحال تا این مدت اشکار نیست که این دستگاه چه قابلیتهایی دارد.
آخرین مطالب
- گلکسی S26 زیر سایه بحران حافظه؛ تلاش سامسونگ برای جلوگیری از تأخیر_آیندگان
- لامبورگینی تمراریو با کیت بدنه دلنشین معارفه شد + عکس_آیندگان
- محتوای بزرگسالانه در ChatGPT از سهماهه اول سال ۲۰۲۶ آزاد میشود_آیندگان
- سندروم ویبره خیالی: توهم لرزش گوشی در عصر دیجیتال_آیندگان
- آب معدنی در بطریهای پلاستیکی چندان سالم نیست_آیندگان
سهم بازار ویوو در چین
ضمانت Vivo به نوآوری در کنار کارکرد قوی این برند در بازار، این شرکت را در چین مشهور کرده است. مطابق گزارش Canalys، ویوو اکنون با ۱۹ درصد از سهم بازار چین، جایگاه اول را در بازار تلفنهای این سرزمین دارد. سری رده بالای Vivo X این شرکت نیز از نظر فروش ناظر رشد مداوم بوده و موقعیت خود را در قسمت دستگاههای رقابتی و پرچمدار تحکیم کرده است.
انگارً رقبایی همانند هواوی و اوپو نیز درحال گسترش محصولات MR می باشند، اما تا این مدت هیچ تأیید رسمی از سوی این برندها وجود ندارد.
جشنواره تصویربرداری به گفتن یک سکو برای Vivo می بود تا نوآوریهای خود را به نمایش بگذارد. این شرکت تأیید کرد که تلفنهای هوشمند پرچمدار بعدی خود (به گمان زیاد سری Vivo X200) دارای سنسور عکس، ماتریس الگوریتم و تراشه تصویربرداری اختصاصی Blueprint خواهند می بود.
ورود Vivo به فضای حقیقت ترکیبی (MR) یک پیشرفت قابل دقت در بازار دستگاههای پوشیدنی است. پیروزی این برند در قسمت تلفنهای هوشمند، بدون شک بر رویکرد آن در حوزه این فناوری تازه تأثیر میگذارد.
دسته بندی مطالب
فرهنگ وهنر