[ad_1]
شاگردان جواد نکونام به تمرینات بازگشتند و برای مسابقات لیگ آماده میشوند.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال چند روز گذشته به محل تمرینات تیم نرفتند تا اعتراض خود به وضعیت مالی باشگاه را نشان بدهند اما پس از قرارداد استقلال با اسپانسر جدید و پولی که به حساب باشگاه واریز شد، شب گذشته بازیکنان به باشگاه رفتند تا بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.
تمرین امروز شاگردان نکونام با حضور همه بازیکنان ( به جز حاضران در اردوی تیم امید) برگزار شد تا اعتصاب شکسته شود و از امروز با انرژی کاملی برای نبرد بعدی در لیگ آماده شوند، نبردی که البته به نتیجه تیم ملی در مسابقات آسیایی بستگی دارد و به طور دقیق مشخص نیست که چه بازی و در چه تاریخی انجام خواهند داد.
نکونام که تیمش با کسب ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد، امیدوار است روند موفقیت آمیز کنونی را ادامه دار باشد و بتواند در قامت یک مدعی جدی ظاهر شود. با حضور بلانکو مهاجم جدید الورود و شاید ماشاریپوف دیگر گزینه سرمربی احتمالا استقلال با وضعیت متفاوتی از چهار هفته ابتدایی به میادین بازگردد.
[ad_2]
منبع
