[ad_1]
مائوریسیو پوچ تی نو، سرمربی چلسی، میگوید محبتی که انتظار داشته را از هواداران این تیم دریافت نکرده است.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به نقل از “ایندگان”، درحالیکه چلسی امشب در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه کریستال پالاس به میدان میرود، سرمربی این تیم درمورد هواداران سخن بگوییدهایی داشت که مشخص می کند از رابطهاش با آنها راضی نیست.
پوچتینو در این فصل نتوانسته اغاز خوبی در لیگ برتر داشته باشد و به همین علت هواداران با او رابطه خوبی ندارند. چلسی از اغاز فصل در 23 بازی خود 10 ناکامی داشته و در رتبه یازدهم جدول ایستاده است.
سرمربی آرژانتینی در مصاحبه با شبکه اسکای درحالی از هواداران گله های کرد که سرمربیهای قبلی چلسی همانند ژوزه مورینیو، توماس توخل و آنتونیو کونته بین هواداران به شدت محبوب بودند و توسط آنها ستایش میشدند.
پوچتینو در جواب به این سوال شبکه اسکای که آیا محبت هواداران را حس میکند او گفت: “نه نه، بگذارید صادق باشم. نه، حس نمیکنم آنها دوستم دارند و یقیناً فهمیدن میکنم، چرا که آنها قبل از من قهرمان چمپیونزلیگ شده بودند، جام برده بودند و قهرمان لیگ برتر شده بودند. چرا باید سپس از شش یا هفت ماه که تیم نتیجه هم نگرفته هواداران عاشق من بشوند. ما یقیناً به یک فینال رسیدهایم ولی در جدول لیگ برتر جایگاه خوبی نداریم. یقیناً معتقدم اکنون آنها به من احترام میگذارند. هنگامی در خیابان میبینمشان برخوردشان خوب است ولی نمیتوانم افترا بگویم، آنها دوستم ندارند”.
[ad_2]
منبع
