[ad_1]
سرمربی تیم مس سون گون ابراز امیدواری کرد بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال مس سونگون در اولین دیدار خود موفق شد خلیجفارس ماهشهر را چهار بر یک شکست داده در صدرجدول لیگ آزادگان قرار بگیرد، شاگردان بخشیزاده در دومین دیدار خود میهمان دریای بابل خواهند بود و به دنبال تداوم صدرنشینی خود دهند.
یوسف بخشیزاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون درخصوص دیدار هفته دوم تیمش گفتگویی با ورزش سه داشته است که در ادامه می خوانید.
دریای بابل تیم جنگنده و خطرناکی است
تیم بابل در هفته اول خود به خوبی در خانه سایپا به میدان رفت و نشان داد که حریف دست وپا بسته ای نیست و یک تیم جنگنده و خطرناکی است که به این آسانی امتیاز نمیدهد.
ما باید خودمان باشیم
ما در بازی اول یک نیمه بد و یک نیمه خوب داشتیم و زمانی که خودمان باشیم و در حد خودمان بازی کنیم میتوانیم برنده باشیم و برتری خود را نشان دهیم و برای این بازی نیز به بچه ها گفته ام که سعی کنید فقط خودمان باشیم این کافیست.
شرایط آب و هوایی به نفع ما نیست
شرایط آب وهوایی تبریز و محل برگزاری این دیدار کاملا متفاوت است و ما سعی میکنیم خود را با شرایط وفق دهیم و از طرفی چمن های ورزشگاههای تبریز با چمن مصنوعی ورزشگاه سیمرغ قابل قیاس نیست ولی برای حفظ بالای جدول باید تمامی سختیها وکاستی ها را به جان خرید وپیروز شد.
[ad_2]
منبع
