[ad_1]
نبیل باهویی شصت و یکمین بازیکن خارجی است که در طول دوران فعالیت باشگاه به عضویت پرسپولیس درآمده است.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، امروز بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان پرسپولیس با یک مهاجم خارجی قرارداد امضا کرد و بعد از مذاکره با گزینههای متعدد یک مهاجم سوئدی پرسپولیسی شد.
تاکنون ۶۰ بازیکن خارجی، تحت قرارداد با پرسپولیس بودهاند. نخستین و از برترینهای آنها، آلن ویتل بود که هنوز رکورد گلزنی را در اختیار دارد. آخرین نفر ایشان نیز لئاندرو پریرا بود.
در میان این ۶۰ بازیکن بودند نفراتی که بدون انجام بازی، جمع سرخپوشان را ترک کردند. بعضی حتی به ایران پا نگذاشتند و فقط قراردادی منعقد و پولی پرداخت شد که آن نیز پس از طرح شکایت از باشگاه بود. در این بین بازیکنانی هم آمدند که بسیار تاثیر گذار ظاهر شدند و محبوبیت بسیاری نیز نزد هواداران پیدا کردند.
باهویی شصت و یکمین بازیکن خارجی و نخستین بازیکن سوئدی پرسپولیس است. او امروز با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.
باید دید این مهاجم چه عملکردی در پرسپولیس خواهد داشت. سرخها در سالهای اخیر مهاجمان خارجی متعددی داشتهاند که برایشان کارآمد نبوده و یورگن لوکادیا نیز که عملکرد خوبی داشت خیلی زود این تیم را ترک کرد. حال باید دید این چرخه با نبیل باهویی شکسته میشود یا خیر.
[ad_2]
منبع
