[ad_1]
شاگردان ساکت الهامی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی شدند.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، تیمهای فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر از این وقفه استفاده کردند و عصر امروز، پنجشنبه، در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند.
مس رفسنجان در این بازی که میزبان نماینده آسیایی فوتبال ایران بود، صاحب یک ضربه پنالتی شد که سجاد شهباززاده توانست این فرصت را تبدیل به گل کند تا تیمش به برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران برسد.
سرمربیان دو تیم در مسابقه دوستانه امروز بازیکنان زیادی را استفاده کردند و همه آنها را در این مسابقه دوستانه محک زدند تا در شرایط بازی قرار بگیرند.
مس رفسنجان که پس از تعطیلات باید در هفته پنجم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیرد، قصد دارد هفته آینده هم یک بازی دوستانه دیگر انجام بدهد و نساجی مازندران هم نخستین بازی رسمی خود پس از وقفه مسابقات را در لیگ قهرمانان آسیا برابر بمبئی سیتی هند برگزار میکند.
[ad_2]
منبع
