[ad_1]
باشگاه پرسپولیس به طور کامل برنامهاش را برای گزینه جذب دروازهبان دوم صاحبنام مشخص کرد.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، بعد از جدایی احمد گوهری از جمع سرخپوشان بحث انتقال دروازهبان دوم برای جانشین علیرضا بیرانوند داغ شده بود و گفته میشود با نظر ننکا قرار است یک گلر زیر 23 سال برزیلی به جمع این تیم اضافه شود تا از نظر سهمیه نیز آنها با مشکل مواجه نشوند.
اما اکنون با گذشت چهار هفته از لیگ و شرایط اقتصادی و سقف بودجه و البته آمادگی بیرانوند و دروازهبانان جوان این تیم، قرار شد که بحث انتقال دروازهبان دوم (خصوصا خارجی) کاملا بسته شود و این تیم با همین پتانسیل کار را در ادامه لیگ دنبال کند.
علیرضا بیرانوند فصل گذشته نیز تنها در سه بازی که یکی از آنها به دلیل اخراج بود، بازیهای تیم را از دست داده بود و با بررسی تمامی جوانب و نظرخواهی از مربی گلرها و همچنین یحیی گلمحمدی، اعلام شده که این تیم قصدی برای ورود به بازار نقل و انتقالات در خصوص جذب گلر دوم نخواهد داشت.
[ad_2]
منبع
