[ad_1]
حالا که اولین وقفه بازیهای ملی در این فصل به پایان رسیده، ژاوی باید تصمیم بگیرد که برای بازیهای پیش روی بارسا در لالیگا و به خصوص در لیگ قهرمانان از چه مهاجمانی استفاده کند.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، به نقل از موندودپورتیوو، تا به امروز، ژاوی در چهار هفته ابتدایی لالیگا از ترکیبی با چهار هافبک استفاده کرده و لواندوفسکی را با یک مهاجم دیگر در خط حمله گذاشته است. بارسا شنبه میزبان بتیس است و سه شنبه نیز در لیگ قهرمانان پذیرای انتورپ خواهد بود و باید دید ژاوی از سیستم 2-4-4 در این دو بازی استفاده خواهد کرد یا خیر. اینکه چه مهاجمانی به زمین بروند نیز نقطه ابهام است.
مهاجم لهستانی در هر چهار بازی لیگ به میدان رفته و از انجام دو بازی برای لهستان میآید. در یکی دو گل زد اما در بازی دوم برابر آلبانی بدون گل ماند. لامین یامال دو بازی برای اسپانیا انجام داد که در اولی برابر گرجستان موفق به گلزنی نیز شد. مثل فران تورس که برای اسپانیا مقابل قبرس دبل کرد.
نکته عجیب در مورد تورس این است که او تاکنون برای بارسا در این فصل از ابتدا کار را شروع نکرده است. هر دوی آنها میتوانند شروع کننده باشند، همچنین رافینیا که یک گل مقابل بولیوی زد و یک پاس گل داد. ژوائو فلیکس هم برای پرتغال مقابل لوکزامبورگ موفق به گلزنی شد. بارسا به خصوص نیاز به شروعی قدرتمندانه در لیگ قهرمانان دارد و کار ژاوی برای انتخاب مهاجم در این دو بازی ساده نخواهد بود.
[ad_2]
منبع
