[ad_1]
لئون گور تس کا، هافبک ملی پوش آلمان، از سفر این تیم به ایالات متحده برای برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه انتقاد کرد.
آخرین مطالب
- ایندگان – «هزارمین شب» از گریم «مهدی سلوکی» رونمایی کرد_آیندگان
- مدیتیشن ژاپنی برای افت استرس؛ ۶ منفعت شگفتانگیز ذن_آیندگان
- ایندگان – فراخوان سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کودک انتشار شد_آیندگان
- سوئد گام اول را محکم برداشت و صدرنشین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_آیندگان
- رسوایی KPMG؛ گزارش مهم مزایای هوش مصنوعی پر از توهمات هوش مصنوعی بود_آیندگان
به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال آلمان در فیفادی پیش رو باید برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال آمریکا و مکزیک به آمریکا سفر کند. سفری که با اسپانسرهای مالی مناسبی انجام شده و علاوه بر آمادگی تیم، برای فدراسیون فوتبال آلمان درآمدزایی هم خواهد کرد. اما این سفر با انتقاداتی هم از سوی برخی بازیکنان و طرفداران آلمانی فوتبال رو به رو بوده است که فکر می کنند این سفر بیشتر از آمادگی خستگی و دردسر برای بازیکنان ایجاد خواهد کرد.
گورتسکا هم یکی از این بازیکنان است. او در این باره گفت:” من به خاطر طولانی بودن سفر و اختلاف زمانی که باید با آن کنار بیاییم، از آن خوشم نمی آید.
بعد از بازگشت خستگی زیادی برای بازیکنان در اروپا باقی می ماند. در ضمن فکر می کنم اصلا خوب نیست که در بازی دوممان مقابل مکزیک باید ساعت 2 بامداد به وقت آلمان بازی کنیم. کسی در آلمان بازی را نمی بیند و اگر یک بازی ملی دیده نشود واقعا بی معنی است.”
پیش از این هم، بسیاری از منتقدان و کارشناسان فوتبال اروپا سفر به آمریکا را برای انجام اردوهای تدارکاتی مناسب نداسته اند و آن را یکی از عوامل خستگی و مصدومیت در نظر گرفته اند. ( مثل مصدومیت ادر میلیتائو در تیم رئال مادرید بعد از بازگشت از تور پیش فصل رئال مادرید در آمریکا)
[ad_2]
منبع
